Ingenting kan göra saken bättre

Jag hatar känslan av att vara maktlös, att inte kunna förändra något.

Den enda människan du kan ändra på är dig själv.

Jag kan alltså inte ändra på någon annan, få denna person att må bättre. Och jag hatar det.

Jag orkar inte leva med vetskapen av att du mår så dåligt, att du skadar din kropp på detta sättet för att på något annat sätt - må bättre. Jag vill kunna ändra på dig.

Jag vill kunna ge dig av min lycka. Jag vill kunna ta det mörka ifrån dig. Vad som helst bara du mår bättre.



Du har alltid varit en av mina favoriter! Jag har alltid avundats ditt utseende, du har dom finaste ögonen någonsin! Jag hade med velat vara så söt utan smink som du är!

Jag bara önskar att du såg allt med mina ögon.

I mina ögon är du en fantastisk person, du kan alltid få mig att skratta och vara glad. Du är en underbar kompis som ställer upp i alla lägen. Du är en otrolig personlighet, du märks alltid! Du är talangfull när du sätter dig in att att lyckas, du är inte ens 21 år och är redan chef. Och du är så otroligt vacker. Du lyser, du får rummet att lysa och du får människorna omkring dig att lysa.

Du är fantastisk.

Och jag hoppas att du kan se dig själv med mina ögon och inse det.

Jag finns här för dig, alltid.



All kärlek.
Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0