Jag drömmer sanndrömmar

Jag kommer bli skjuten av en tysk nu under handbolls-vm. Jag har drömt det och seriöst, det jag drömmer händer. Visst att jag inte har blivit jagad av en dinosaurie i en hundaffär än, men det kommer! Detta betyder ju även att tyskfan kommer att skjuta mig, precis som jag såg i drömmen. Jag är dömd till en plågsam död bara för att dom ska spela någon dum bollsport i stan. Idiotiskt.

Om jag gillar handbolls-vm? Eh nej..

Det är idiotiskt. Men det drar in bra med pengar till hotellet. Varför ska alla gäster vara tyskar bara? Kan dom inte stanna hemma. Låt Sverige ta hand om mediaövervakningen så kan ni sitta hemma och slappa istället. Och jag o Emelie slipper höra era grutala stämmor. Eller lär er i alla fall att prata ENGELSKA tack.

Om en månad och tre veckor (ja långsökt) så är det dagen innan vi flyttar. IHHH FLYTTAR! Till vår egna lilla lägenhet. Jag längtar som fan! Kommer vara jättekul att bo med Emelie, vi har alltid massa att prata om och även när vi inte pratar så blir det ingen jobbig tystnad vilket är väldigt skönt! Det kommer vara så skönt att slippa bo ensam, men samtidigt kommer jag få känna på det då vi jobbar i skift och Emelie spenderar väldigt mycket tid uppåt landet! 

LÄNGTAR SÖNDER!

 

Kommentarer
Postat av: EMelie

POPPS!

Snart är det över! Så du lär inte bli skjuten! (peppar peppar)

2011-01-27 @ 16:43:28
Postat av: tiger

Du överlevde!!!! :D vad skulle jag gjort annars? :(

2011-01-30 @ 11:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0