Haha kom inte ens ihåg hur man gör ett nytt inlägg..

Emelie säger att jag måste blogga mer, så då får jag väl göra henne till lags.

Att jag sedan inte ens minns hur man gör ett nytt jävla inlägg är en annan femma! *klick - inte här, klick - inte här, klick - inte här heller va fan...*

Men ja nu är jag på skidorna och på rätt håll så att säga.

Blogga, inte riktigt min grej. Gilla ritne att sitta och spy ut meningslösa ord "bara för att man ska". 

Det här med att IDAG SKA JAG KÖPA NYA SKOR, ÄTA EN GLASS OCH FÅNGA EN FLUGA! Vem bryr sig om din jävla fluga?

Ska man skriva så får det väl vara något roligt? Eller?

Har jag då något roligt att skriva? Nope, men sambo vill ha uppdatering på vad jag gör så då ska hon BANNE mig få det med! 

Så ja kära sambo, just nu sitter jag på jobbet och har kramp i höger skinka upptäckte jag nu, ja satan vad det gör ont. Jag vet inte vad jag ska göra! Provar att sträcka på benen och det hjälpte, tur.

Igår lagade jag lite mat till mig och Sofia, eller ja lite o lite, jag gjorde typ 6 portioner.. Hehe lite overkill i know. Men ja gott som fan var det! Emelie stack till Degeberga och Sofia kilade hem för att träffa Linnea, så där satt jag själv. Tills Josefin plockar upp mig för en snabbis på maxi, varför undrar jag då? Jo jag ska flytta hem till Hannes (hennes pojkvän) svarar hon! Vad kul tycker jag och vi letar efter fruktkorgar och ljuslyktor till hans annex. Efter en stund börjar jag bli misstänksam.. Vet Hannes verkligen OM att hon ska flytta in, droppar frågan lite fint vid kassan och Josefin svarar lyckligt: Nej det ska bli en överraskning!

Håhå jaja detta kan bli spännande. Men jag tror det gick bra! Dom ska även skaffa en nakenråtta ihop så jag antar att han had it coming så att säga.

Som Emelie brukar skriva: Ja nu är det tre timmar tills jag slutar! Och när jag slutar ska jag springa och försöka hitta en jävla bikinijävel! Hur svårt akn det vara? Jag får flippet snart om jag inte hittar en som passar. Punkt. Sen ska jag hem till Max, eller så ska han hem till mig. Men eftersom att vi ska sola så antar jag att jag ska hem till honom. Det är inte så lätt att sola i fönsterkarmen i en lägenhet..

Och jag vill nog gärna fly fältet faktiskt.. Skattjakt idag ja halleluja det slipper vi gamlingar gärna!

Så Emelie, jag tycker du ska vara nöjd med denna uppdatering. Vi får se hur länge det håller med mitt bloggande men jag ska nog försöka faktiskt. Nu ska jag äta pyttipanna, så du vet liksom.


Här får ni en bild på en nakenråtta. Jag kallar den Gusten.

Kommentarer
Postat av: Tessan (o phooby)

Snälla ni, snälla ni, skaffa inte en nakenråtta ni oxå.

Jag röstar att för att Emelie ska få en iller ;o)



pösspöss

2011-06-01 @ 14:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0